Isabel-Eleonor.blogg.se

17-årig tjej från Stockholm. Studerar Ledarskap & Kommunikation på Marina Läroverket.

SUNDAY FUNDAY

Kategori: Allmänt

Helgen har varit grym! Under lördagen så fick jag en hel del plugg gjort, även en del övningskörning osv. Kändes bra! Mot kvällen rörde jag mig in till stan där jag träffade Kasper och så fikade vi och snackade skit i timmar. 

Efter detta mötte jag upp Erika, Tilda och Wille för att sedan dra hem till Jesper för lite party. Blev en sjuuukt bra kväll. Nattmat, dans och körsång. ( GRATTIS önskar vi igen till W som fyllde 18 Barre). 

Idag har jag jobbat på företagspresentationen och körkortsteori. Nu på kvällen blev det sedan fysträning och fighting på klubben. Grymt kul!

Imorgon bitti blir det körlektion och sedan skola! Yaay.

Hur var er helg?


Kommentera inlägget här: