Isabel-Eleonor.blogg.se

17-årig tjej från Stockholm. Studerar Ledarskap & Kommunikation på Marina Läroverket.

Sunday-Funday

Kategori: Allmänt

Då var denna helg över, trots att den precis börjat. 

Lördagen spenderades på en ledarskapsutbildning i Mörby hela dagen. Innan var jag lite skeptisk, var ju på min lediga dag osv, men det visade sig vara ytterst intressant. Det hela fokuserade på självledarskap, och jag gick hem med en massa nya kunskaper. 
Nästa helg fortsätter utbildningen, och det ser jag fram emot! 

Idag har jag mest pluggat, har 4 stora prov/inlämningar till nästa vecka så det var bara att gilla läget och börja förbereda sig. Nu mot kvällen blev det en shoppingrunda med mamma. Fick med mig ett par till svarta hippiepants hem. Har nog tappat räkningen på hur många jag har nu....

Lite ansikte såhär en söndag. 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-11-16 | 16:48:28

    Var är halsbandet ifrån?

Kommentera inlägget här: