Isabel-Eleonor.blogg.se

17-årig tjej från Stockholm. Studerar Ledarskap & Kommunikation på Marina Läroverket.

Endast för dig Alicia

Kategori: Allmänt

Skriver detta inlägg till min finaste bästis Alicia som ville höra om min dag. 

Började halv 9 med engelska nationella skriftliga. Tredje nationella provet denna vecka... Sjukt segt. Hoppad dock att det gick bra, såklart!

Hade sedan matte, och slutligen seglingsprojektet sista lektion.

Efter skolan så träffade jag Alicia, och vi sprang runt i alla affärer i hopp om att hitta de byxor jag letade efter... Vi hade ingen lycka. Men hon var bra ändå.

När jag kom hem såg jag att Gina Tricot hade dom i butik i kista, så ringde genast dit för att be dom lägga undan de så att jag kunde skynda mig dit och köpa dom... Vilket jag sedan gjorde. 

Är så lycklig.


Fick även med mig denna snygging hem.


Kommer bli sjukt snyggt med dessa babes till sommaren!

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-04-30 | 07:24:48

    Thank babe

Kommentera inlägget här: